هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:18 PM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:00 PM
----------------------------
» پنج شنبه 17 اسفند 1402  11:47 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
چهارشنبه 21 اسفند 1392  1:22 PM
رجبي: دست بازيكنانم را مي‌بوسم/ قهرماني ما خسته نباشيدي به باشگاه نيك انديش و هيات اصفهان بود/ ستاره تيم ما بازيكن اصفهاني‌مان بود

سرمربي تيم تنيس روي ميز بانوان نيك انديش شهرداري اصفهان گفت: فكر مي‌كنم توانستيم با اين قهرماني يك خسته نباشيد به هيات اصفهان و باشگاه نيك انديش شهرداري اصفهان بگوييم.

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، به نقل از خبرگزاری ایمنا، فاطمه رجبي كه با تيمش قهرمان ليگ برتر ايران شد در گفتگو با ايمنا اظهار داشت: روند شكل گيري و جمع شدن تيم و بازيكنان يك پروسه تيمي بود كه منجر به قهرماني نيك انديش شد. حمايت هيات تنيس روي ميز استان و باشگاه نيك انديش شهرداري و بهره گيري از بازيكنان برتر كشور و كادر سرپرستي خوب، عوامل اين پيروزي بودند كه من هم به عنوان سرمربي در خدمتشان بودم.

وي ادامه داد: در فينال بازيكنانم بسيار عالي عمل كردند و تيم خوب مس كرمان را با چهار ملي پوش شكست دادند و جام قهرماني را در اصفهان نگه داشتند كه من دست تك تك آنها را مي بوسم.

رجبي بيان داشت: ما سعي كرديم بازيكناني انتخاب كنيم كه علاوه بر شرايط فني بالا، از نظر تيمي و دوستي هم با يكديگر هماهنگ باشند چون تنيس روي ميز يك بازي انفرادي سخت است و بازيكنان بايد تفاهم بالايي با هم داشته باشند. قلب تك تك بازيكنان ما در هر مسابقه براي بردها و باخت‌هاي يكديگر مي تپيد.

وي گفت: برنامه ريزي ما براي سال آينده حفظ همين بازيكنان است و اين حمايت باشگاه را مي‌طلبد. فكر مي‌كنم توانستيم با اين قهرماني يك خسته نباشيد به هيات اصفهان و باشگاه نيك انديش شهرداري اصفهان بگوييم.
سرمربي تيم تنيس روي ميز بانوان نيك انديش با اشاره به اينكه تيمش ميانگين سني خوبي دارد و حداكثر سن بازيكنانش ۲۶ سال است گفت: ما از دو بازيكن نوجوان و قهرمان رده سني جوانان در تيم بهره مي بريم به اضافه اينكه چهار بازيكن از هفت يار ما بومي اصفهان هستند. شالوده تيم ما اصفهاني است و در بازي آخر پرسا صمدي بازيكن اصفهاني ما به نوعي ستاره رقابت‌ها بود.

وي خاطرنشان كرد: امسال با حمايت نيك انديش مشكل خاصي نداشتيم و تيم حرفه اي بسته شده و براي آن حرفه اي برنامه ريزي شده بود. ما يك سرپرست قوي داشتيم و بازيكنان با وجود خانم آذر مشكلي از لحاظ امكاناتي كه مي‌خواستند نداشتند. البته هيچ كاري بدون ايراد نيست و ما در صدد هستيم با رفع آنها سال اينده يك قهرماني ديگر براي اصفهان به ارمغان آوريم.